pondělí 7. dubna 2014

Bez legrace



Když jsem byla ještě malá, trávila jsem spoustu času svojí oblíbenou zábavou, pod kterou si nepředstavujte nic jinýho, než otravování ostatních lidí. Měla jsem taky spoustu kamarádek, které se mnou tuhle zálibu sdílely. Na učitelku jsme házely slané tyčinky (Kdo to byl!  To se bude vyšetřovat!), po škole jsme sledovaly nevinné chlapce až k nim domů, z auta jsme vyhodily peněženku na vlasci a snažily se na ni nalákat kolemjdoucí občany.

Zhruba ve třinácti letech se se mnou ovšem moje nejlepší kamarádka rozloučila slovy: "Terko, jsi vážně vtipná, ale nebavíš se se mnou o klucích, takže jdi a najdi si nové kámošky," čímž mě uvrhla do stavu toho nejhoršího šoku, kdy mi absolutně nebylo jasné, jak může někdo vyměnit peněženku na pružině za prosté debaty o klucích. Dneska už jsem se s touhle záležitostí téměř vyrovnala. Co mě ale trápí stále, je fakt, že ani já už nehýřím takovým vtipem jako dřív. Dokonce i o klucích už si povídám, a co si budeme nalhávat, tohle téma je jedno z mých nejoblíbenějších.

Když přijde čas na přebírání zodpovědnosti za vlastní život, veškerá legrace končí. Nevidím nejmenší význam v tom dospět a zbavit se tak posledních zbytků vtipnosti. To si raději představuju, že je mi krásných šestnáct let a protože tak docela i vypadám, většina lidí mi věří. Rozhodně spíš, než když jim tvrdím, že jsem právě oslavila třicetiny.

Ale co! Přese všechny komplikace, které s sebou vyšší věk přináší, existuje i pozitivní náhled na věc. Od tý doby, co jsem stará, nemusím už vymýšlet žádné výmluvy, když se místo učení chystám jít ven a taky si konečně můžu sama vydělat na pěkný oblečení, o kterým jsem snila vždycky, když mi maminka nandavala ty šílené tyrkysové mrkváče.


Pokud jste doteď svůj život nebrali vážně, nezačínejte s tím.
foto Magg

3 komentáře:

  1. Třicetiny :D Já jsem asi deset minut přemýšlela, jestli je ti vážně 30 :D

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třicítka se blíží a není to radostná vyhlídka... :)

      Vymazat
    2. No tomu se mi opravdu vážně nechce věřit! Podle všech těch fotek bych ti vážně řekla tak 17 let:) Je to ale docela i výhoda..

      Vymazat