neděle 10. listopadu 2013

Co s načatou nedělí?


Markův delikátní salát z Rocky Mountains


Už Niccoló Machiavelli se zhlédl v rozhazovačných hodech, při kterých se nádobí nemylo, nýbrž vyhazovalo oknem. A mně tahle myšlenka vnukla nápad, jak chci trávit zbytek života.
V předchozí větě se samozřejmě objevila dost silná nadsázka, mám totiž porcelán velmi ráda. Pravdou ale je, že se mi podařilo získat zbrusu novou motivaci ke studiu. Dřív jsem v něm neviděla takový význam. Myslela jsem si totiž, že práce je zbytečný luxus a peníze kazí charakter. Teď se mi ovšem zdá príma chodit celý týden do práce, aby si pak člověk v neděli mohl užít zhýralý opulentní brunch ve společnosti vybraných stolovníků. Proto budu od nynějška pilně studovat, to slibuji, abych si v budoucnu mohla každý víkend dopřávat salát s artyčoky a šumivé víno. Navíc, jak vyplynulo z posledních několika týdnů, škola a práce jsou nejlepším lékem na deprese, které se o mě pokouší od doby, kdy jsem dovršila 18. rok a mám hrozný pocit, že už nejsem nejmladší!
 


 



Další motivace k učení je zjištění, že chytří lidé umí vařit a jsou vůbec k sežrání! Jako třeba Marek, jehož slovní zásoba zahrnuje asi milion cizích slov (např. dekantér) a vychytaných frází ("odebrat se do svých komnat").
Recept na bezkonkurenční salát z Rocky Mountains od Marka v příštím příspěvku!

Žádné komentáře:

Okomentovat