neděle 23. února 2014

Friends and stuff

O Dear Friends jsem už jednou psala, ale klidně to udělám i podruhý. Jejich plátěnku nosím v kuse už tři čtvrtě roku, a to mnohem častěji než jakékoliv jiné (drahé) kabelky. Po tom, co jsem s ní zcestovala kousek světa a navštívila rozličné akce, vypadá už celkem dost "trashy", takže se asi brzy budu muset poohlídnout po nové.  Tip na pěknou a jednoduchou tašku, která unese všechny moje krabičky se svačinkami, Harryho Pottera 6 a třeba i notebook, rozhodně uvítám.








foto: Jirka - zaslouží si ty credits, po kterých tak toužil, protože je alespoň třicetkrát lepší fotograf než moje sestra.

2 komentáře:

  1. Sluší ti to:)Rada ti darují svou tašku Public house...Nějak na ni nemám...(blíže v osobní zprávě:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 tak to se ale nejdřív musíš vrátit z Istanbulu:) já beru totiž tasku pouze v kombinaci s tebou!

      Vymazat