čtvrtek 6. června 2013

Prázdniny (136 800 minut)

Prázdniny mi začínají  přesně za 13 dní a právě jsem spočítala, že budou trvat neuvěřitelných 136 800 minut! Nevím přesně, kolik je to času, ale jsem si stoprocentně jistá, že za tu dobu stihnu všechno, co jsem přes školní rok kvůli učení a práci odkládala. A hlavně už opravdu nechci slyšet o žádné brigádě, spíš jsem si představovala trávit celé dny ve stínu palem (dobře, i takový stín ostružinového keře může stát za uvážení), popíjet koktejly, rozvláčně konverzovat s ostatními ležícími a čas od času sepsat pár stránek o tom, co mě zrovna napadne. Plus budu muset pohlídat, aby se mi nespálila záda.



Kromě toho plánuju o prázdninach nějakou z následujících věcí :
  • uvařit alespoň 5 receptů od Martina Škody (sotva plnoletý týpek, co sjezdil půl Evropy, vaří skvěle a úplně jakoby nic). Letos vydal dokonce vlastní kuchařku!- checkněte jeho website http://www.martinskoda.com/
  • začít se učit francouzsky, abych jednou mohla jet do Francie a stravovat se od rána do večera výhradně půlkou avokáda naplňenou směsí krevet a rajčatové majonézy
  • s Terkou a s Adamem poprvé v životě navštívit Karlovarský filmový festival
  • přečíst dvacet tisíc knih, z toho ani jednu týkající se ekonomie, politologie nebo období staršího více jak sto let zpátky
  • navštívit co nejvíc zajímavých míst (vila Tugendhat etc.), dobrých kaváren a pokleslých zábav
  • zkusit nějakou random věc, kterou jsem nikdy nedělala - a že takových záležitostí není málo!
... a prostě si jenom užívat nicnedělání a civět na svoje skvělý kamarády, kteří mě maximálně inspirují k tomu co dělám!

3 komentáře:

  1. A hodně věci z toho bude se mnou, jo! :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude, strávíme skvělý prázdniny ve stínu lotosových listů ))

      Vymazat
    2. Četla jsem to jako lososových. To by taky šlo!

      Vymazat